ÄNTLIGEN!!

Har jag fått grabbarna att städa... Hela dagen har det varit skitsvårt att få dem att inse att de måste städa. Att de inte ska bo i ett bomnedslag... Det har varit grin, bråk, tjafs och höga toner till och från!!! *Nära sammanbrott*

Det vart att ta till drastiska åtgärder... Mamma fick sitta på en pall inne i rummet, för att de inte skulle börja leka eller bråka med varann... då började det rinna på. Men så vart det tjafs igen och mamma fick NOG!!! Fram med sopsäcken och så fick de välja ut 6 saker som de ville behålla + småbilarna, resten fick de själva stoppa ner i sopsäcken... Men ÄNTLIGEN är det städat och nu sitter de och leker tillsammans... 

Ibland får man verkligen testa på sitt tålamod... och jag kan lova att jag, med mina hyper hormoner nu fallit i gråt mellan varven oxå. Gömt undan mig på rummet och brytit ihop... andas, räknat till 10 och börjat om. Men nu pustar jag ut och ska sätta mig och vänta in klockslaget 20.00. Då börjar VP!!! YES!!! Veckans höjdpunkt!

Så här har nog mamma sett ut idag... MONSTER ALERT!!

Och såhär har ungarna varit mellan varven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0