Skulle vilja...

Så mycket som "jag skulle vilja"... som att hinna med och röja upp, så det äntligen känns lite lyxigt här hemma. Skulle vilja börja träna och tänka på mitt mående, skulle vilja färga håret och göra mig lite finare iaf... Skulle vilja ta med barnen på semester och njuta av den, skulle vilja ta en och en och göra nått själv med pojkarna. Hitta på nått som bara de vill.. Skulle vilja ha egentid och bara njuta av att vara med mig själv, skulle vilja unna mig mer tid till min goa sambo, som jag älskar så mycket. Göra nått bara han och jag... en romatisk helg eller nått sånt.

SÅ MÅNGA "JAG SKULLE VILJA"... men så lite tid, ork och pengar till det...
Men samtidigt, varför klaga, när jag har mina barn här hemma, en sambo som jag älskar, goa vänner att umgås med mellan varven och tak över huvudena våra... Vi har det ju ganska bra trots allt och jag älskar att vara MAMMA =)

Nu ska jag iaf fortsätta röja skrattar, försöka se botten/slutet på all röra ;) Innan nästa föråd ska tömmas!!! Ja livet går ibland i cirklar, men å andra sidan så kan cirklar vara bra att leva i för ett litet tag iaf :D

Kram och kärlek till er nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0