Tagit tid!

Ja, det har verkligen tagit tid för mig att uppdatera denna blogg... Varit lite mycket just nu och ärligt talat, så har jag aldrig tidigare i mitt liv känt mig så otroligt osocial... VAD ÄR DET MED MIG!? 

Man har som gått och blivit mamma igen, för tredje gången och ska jag vara riktigt uppriktig nu, så är det otroligt kämpigt, tröttsamt och enormt energi krävande till en början. Men helt otroligt fantastiskt oxå!!! Jag bara älskar att hålla lilla Oliver i min famn och mysa med honom, älskar att se hans pappa älska honom och ge honom den kärleken han behöver. Älskar oxå att se mina andra småtroll mysa och vara stolta över sin lillebror. Så inte är det bara energikrävande =)

Men lillfisen, som vi även kallar honom skrattar... har problem med lilla magen =( Stackarn!!! Man lider och får ont med honom och han sover ju så dåligt om nätterna, men det blir ju bättre, trots allt =)
Nu ska jag ta och umgås med familjen igen, men vi får väl se när det dyker upp ett nytt inlägg här igen... Ni får ta det som det kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Men gumman, du är nybliven mamma! Hade du förväntat dig att du skulle vara jätte social? Det tar tid att återhämta sig efter en graviditet och förlossning.

Och har han nu problem med magen också, så blir det ju bättre. Du får försöka vila så mycket du bara kan.

Men det finns ju såna där droppar man kan ge honom.(kommer inte ihåg vad dom heter) Fråga barnmorskan eller BVC. Jag håller tummarna att det snart släpper med det magonda.

Och gällande Olivers pappa, så är det väl så det ska vara, eller hur? Och jag kan tänka mig att det är roligt med en lillebror!



Många kramar från "Skånetösen"

2011-07-14 @ 23:09:27
URL: http://www.sanne.jisadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0