Aldrig mer Järntabletterna...

Säger bye bye och tar hellre min trötthet... för de dära tabletterna tar jag inte igen... Jösses vad dålig jag vart, otroligt, har inte varit med om liknande alltså... Diarée och kräkningar, frossa, svettningar och nu när det börja lagt sig, så har ett fruktansvärt illamående kommit... som ligger där och trycker hela tiden... FÅR PANIK!!! Minsta lilla jag rör mig eller försöker göra nått åt röran som blivit här hemma, svettas jag apa och vill bara kräkas på plats. Hoppas bara och ber till gudarna att det ska släppa snart.

Lilltrollet R har varit hos sin pappa i helgen och tur var väl det nu när detta bröt ut och han har faktiskt varit där idag med. Tack pappa J för att du tog en extra dag med lilltrollet =)

Stortrollet har iaf varit här i helgen och vi har kikat på film och myst mycket i soffan, han tyckte det var otroligt skoj med dataspel iaf skrattar... som han faktiskt fick sitta och spela en del medans han var här. Bara synd att jag vart dålig, för planerna var ju att vi skulle åka ut och åka snowracer, eller som stortrollet säger "bobb". Får hoppas det är liiiite snö kvar när han kommer nästa gång istället, så får vi passa på å åka då. 

Nepp, nu får det vara slut på data sittandet ett tag, försöka ta mig ann disken och sen äta. Gubben gör baconröra och pasta. Lilltrollet ska ner i badet... och sen blir det nog lite soffmys innan han ska nattas. Så blir inte att försöka ta det lugnt inte... 

Tills vi hörs och ses... Kram å Kärlek till er alla <3

"Detta var ingen hitt för min mage kan jag ju lova!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0