Biltur - Dollar - VD och tidig kväll...

I går tog jag och den lilla familjen, en tur med min pappa till Ljusdal. Åt lite gott, schnitzel med stekt potatis och beasås:) Mumms!
Sen vart det en tur på Dollarstore och kika lite. Hittade väl lite saker, men stora höjdpunkten för lilltrollet R var ju att få träffa, stora älsklingens son, Lilla L. 
När vi kom hem, var jag helt död... men höll mig vaken, var ju tvungen att se på VD kl 20.00.
Efter det, la sig lilltrollet R och jag var inte långt efter kan jag lova... Till älsklingens besvikelse verkade det lite som.
Sen i natt... Jösses, vette tusan vad jag höll på med, klädde på mig och skulle gå ut och gå!!! Bara sådär, men ångra mig lika snabbt, la mig i sängen med kläderna på och somnade om! Beror detta på graviditeten eller vad?? hahaha Tydligen några hjärnceller som inte riktigt funkade som de skulle inatt helt enkelt!!!
Nu ska vi äta frukost här och se till att älsklingen oxå kliver upp, för idag ska vi på marknad i Timrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0