Idag är det torsdag...

... vad det går fort!!!

Fick liiiite sovmorgon idag iaf, skönt faktiskt att lilltrollet inte kom och väckte mig förrän vid 8 tiden:) Var bara upp och hoppa ner i soffan med lite youghurt och banan till tvmys med lilltrollet. 

När älsklingen vakna ringde vi till pappa/morfar och hörde vad han sysslade med, tänkte ev lämna liltrollet med honom en stund och åka till AF och fixa lite med papper, men pappa/morfar hade varit så dålig under natten, så det kändes inte alls bra att fråga honom, istället sa vi åt honom att hålla sig hemma, så var vi snart där.

Åkte på affären och köpte frukost/lunch och åkte ut till honom med det. Åt tillsammans och hade en mysig stund faktiskt. Surrade lite, lilltrollet lekte lite och sen var det dags för oss att åka iväg igen... 

Till seconhandbutiken och köpte en tv, så att barnen får en egen på sitt rum, vilket jag vet kommer uppskattas otroligt mycket!!! =)

När vi kom hem, stack lilltrollet ut och lekte direkt med lilla C, INs dotter, eftersom de var på lekplatsen här intill. Tror de var ute i minst 1 timme. Surra lite skit med IN och hennes vän J, medans barnen var ute med A. Vi fick för oss att åka till Öb och handla billigt tvättmedel, så A tog med Lilla C och lilltrollet till Ins mamma AN för att fortsätta leka. 

Så jag lämnade älsklingen ensam hemma, en lättnad kan jag tänka mig... å så for jag och IN till Öb. Jo, där fanns ju tvättmedlet för 19kr (1,3 kg) tyckte det var ett bra pris, det vart oxå 3 engångs grillar, eftersom vi ska ha premiär i helgen =) sånt gillas!!! Två olivburkar vart oxå inköpt... jag har ju som sagt mina NEEEDS!!! MJÖLK och OLIVER skrattar... å allt vad som heter sött ;)

Surra lite med AN när jag hämtade upp lilltrollet hos AN, alltid lika trevligt att surra med henne :) Tack för att lilltrollet fick vara där!!! Och ser fram emot besöket imorgon :D

Smakade faktiskt mitt livs första Risen idag... å min upplevelse var inte som i reklamen iaf... utan: "Jädrar vad stor den var i munnen" (det kändes lite dumt nu när jag skrev sådär, men ... jaja... e ju jag som skriver så vad förväntar vi oss :P hahahaha. Tyckte också att det var otroligt jobbigt att tugga den, så nej... Risen är inget för mig... men ja... nu har jag iaf testat!

Middagen idag vart rester från igår, vart ju en del pizza kvar igår, då vi gjorde 2 hela ugnsplåtar skrattar. Men e ju mat det med. Så e det ju dumt å slänga mat... Ekonomiska vi är va?! skrattar

Nu ligger lilltrollet i sitt rum och kikar på sin tv, film... först var det "Alvin och gänget" men det övergick till berättarsagor från Hc Andersen... lugnare och mysigare... så han sover kanske snart... Förhoppningsvis!!

Sköt om er och massa kärlek till er alla!!!

Detta uppskattades...

...av en liten gokille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0