Idag är det...



Morgonen startade med att lilltrollet kom och väckte mig kl 8. Kände mig faktiskt piggare, än vad jag brukar... så på med kläderna, slog på tvn för morgonbompa och strosade runt lite här i lägenheten. Efter en liten stund klev även älsklingen upp och då blev det att vi åt lite frukost. Rostat bröd har blivit en hitt här hemma, vilket jag inte varit så jätteförtjust i tidigare. Kanske det oxå har med graviditeten att göra.

Men däremot "HINKAR" jag mjölk som en idiot!!! ÄLSKAR DET!!!!
Älsklingen tycker dock att det går åt liiiite för mycket mjölk här hemma och att konsumtionen av den varan e lite för hög skrattar. Men är man gravid så får man väl ha sina "needs"??? VISST?!

När frukosten var intagen, tog vi bilen på en tur in till stan och lämnade in lite papper till Sundsvalls kommun, ang lilltrollets dagisplats. Vi skulle inte fått dagisplats förrän den 14 Juni, men vi hade kanske lite tur iaf, för nu får han börja den 2 Maj istället, dock inte på det dagiset vi ville ha. Men står fortfarande kvar i kön till just det dagiset.

Efter det vart det en tur till City Gross och kikade lite, inhandlade bordsmargarin, dill (som älsklingen har gjort fisksås av nu, som vi ska ha till middagen sen), youghurt till lilltrollet ( som han bara älskar) och lite pennor (som vi ska rita med och pyssla lite i eftermiddag...)

Nu har lilltrollet badat och nu leker han med älsklingen i sitt rum, ett fotbollspel som han fått av en god vän! Tack AN =) Och IN som levererade det hela:)

Själv ska jag ta tag i lite saker här hemma, fota lite och sätta ut till försäljning... Kanske lägger ut lite här på bloggen med, vem vet!? skrattar. 

Det som ska bort är: Kläder (Både barn och vuxen), lite prydnad saker, porslin och annat... Ja, är ni nyfiken, får ni väl se till och besöka mig igen... så kanske ni hittar nått skoj ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0