Inte smakade det mumma iaf :(

å, nu har jag börjat med kuren... "Blutsaft", dock efter massa jäkla tjat av min kära sambo skrattar. Men nu är jag iaf igång... å neee det smakade inte direkt mumma, men magen är iaf idag bra och jag hoppas det fortsätter så trots denna behandling :)

Idag har varit en sån dära dag då jag har varit helt KNÄCKT!!! Tvär dog på soffan idag... sov och sov tills lilleman och älsklingen tyckte att jag borde kliva upp. Så bara upp och fixa lite med disken osv... Medans älsklingen somna istället på soffan! skrattar... Gjorde super enkel och latmiddag idag... korv och mos!! Lilltrollet R gillade det iaf!

Nu sitter älsklingen och kollar på AIK när de spelar, skriker som en jag vet inte vad i soffan!!! Lilltrollet R blev lite rädd första gången, som är på sitt rum och försöker städa, efter mycket tjat av mamma dock. Men det blir nog bra när det är klart... då ska ny matta in och fixa till det lite mysigt.

Själv funderar jag på om jag skulle se till och komma ner i sängen, inte ett dugg intresserad av AIK!!! INTE ETT DUGG!!!, så det får gubben roa sig själv med... Eller om man kanske skulle se till och fixa lite med allt annat som behövs göras... tycker inte vi kommer i ordning någongång!!! SUCKAR!!

Hoppas ni andra har en toppenkväll!!!

Jod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0