Inte vågat...

Jag har faktiskt inte vågat kika på så mycket barnkläder och andra saker till bebben i magen ännu. Det liksom tar emot, rädd att det är för tidigt osv... Men idag... kunde jag som inte låta bli skrattar... kanske börjar det sjunka in lite och hela jag börja förbereda mig för nedkomsten...

Dock vet jag ju inte om man kan kolla på tjejkläder eller killkläder ännu... Har ju fortfarande ingen aning om vad det blir för kön. Men de flesta tror faktiskt att det blir en flicka, pga min mage!! skrattar... men men... bara tiden kan visa vad det blir, om vi inte tjuvkikar vid nästa "extra" ultraljud... JAG ÄR JU SJUKT NYFIKEN!!! hahahaha

Detta har jag kikat på idag iaf:

KappAhl:  Så söta :)

Halens: Neutralt startpaket i 15-pack :) sånt uppskattas!

Ellos:  Gillade texten på denna ;)

Denna vart jag ju helt såld på... är nog lite kär <3

Det är ju jättemycket fint där ute... och ärligt talat, har jag som tappat bort mig lite skrattar, är nog bättre att sätta sig ner först och se vad vi har och sen göra en inköpslista till den lill* , Eller vad tror ni?!

Nu ska jag försöka mig på å kika lite på tv med mitt goa lilltroll R... SÅ tills vi hörs igen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0