Kan inte låta bli...

...att titta på "En unge i minuten"


Men samtidigt så skrämmer det skiiiten ur mig att titta på det.

VARFÖR?!

Jag får världens panik, när jag tänker på min kommande förlossning.
Vet att det är det bästa som finns, att få vara med om när det lilla miraklet föds.

Men jag är livrädd att denna förlossning ska bli jättejobbig och idags läget, känner jag inte alls för den kommande stunden.

Ja ni kanske tycker att jag e lite konstig och knäpp som tänker så, men de tidigare två förlossningarna jag gått igenom, har ju bara som "pang - klart" och kanske borde jag inte vara så himla rädd och osäker. Men jag är så rädd att jag ska få en långdragen, smärtsam och hemsk denna gången.

TOKIGT!! Jo, jag vet!!!!

Försöker slå bort tanken och tänker att de kommer nog gå hur bra som helst trots allt...
Lura sinnet lite ;)

Nepp, nu blir det att lägga sig... upp med tuppen imorgon, då lilltrollet R kliver upp :)



Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh villken fin blogg! Gullig fast endå vuxen på nåt vis!



kram M

2011-03-21 @ 23:16:35
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: Maria

Gumman jag finns där det är bara att ringa om det skulle bli jobbigt jag kommer på momangen. Love u pöss

2011-03-22 @ 21:42:38
Postat av: Sanne

Hej gumman,



Du ska se att förlossningen kommer gå hur bra som helst. Varför skulle denna bli mer utdragen än dom andra? Jag har haft lätta förlossningar, men den tredje var absolut lättast :) en riktig drömförlossning! :):)

Finns med dig hela vägen gumman!



Kramar från Skånetösen

2011-03-22 @ 23:38:09
URL: http://www.sanne.jisadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0