Ny start för bloggen - Ny start för livet!

Precis så är det!
Både här på bloggen och i mitt liv, gäller just nu nystartande.
Vi kan börja med bloggen.
Efter en hel del funderingar om jag skulle fortsätta blogga eller helt enkelt bara lägga ner det hela, så rensade jag bort gamla inlägg, tog bort bloggar och tog beslutet att jag ville börja om helt och hållet! Så från och med nu, får ni läsa här, för att ta del av mina tankar, funderingar, känslor, min vardag, goda recept, min syn på saker som händer och min graviditet sålart!
-------------------------------------------------------------------------------
Nystart i livet har det ju också blivit.
Har ju precis blivit utexaminerad KOCK!!! Ganska skönt och extremt roligt att ha det på papper och fått uppleva den otroliga resa som det faktiskt har varit, till att kunna säga "Jag är kock". ÄNTLIGEN!! skrattar.
Dock till det tråkiga, så är jag en arbetslös sådan!! :( Mindre skoj! Har försökt att få ett bra jobb, men som gravid, tar det emot för arbetsgivare att anställa. Vilket jag faktiskt kan förstå ändå. Så nej, jag är absolut inte arg på någon eller något företag.
Däremot lite besviken, att de inte kan ge en liten chans iaf. Att visa att bara för att min mage växer, så stannar ju inte jag upp och inte kan göra god mat för den saken skull. Men detta betyder INTE att jag ger upp, ska under veckan som kommer nu, se till och åka runt på olika lokala restauranger här och se om de ev behöver någon extra, för det är ju bättre än ingenting alls! Hoppa in lite där man behövs. Vi får se hur det går!
-------------------------------------------------------------
Sen är jag ju gravid, med mitt tredje barn!
Helt otroligt faktiskt. Hade ju fått besked om att jag inte skulle kunna få fler, pga allt för ärrad livmoder osv... Men här sitter jag och inte blir jag direkt smalare ;) skrattar
Just nu kommer jag inte skriva så mycket om detta, men kommer inlägg senare, där jag skriver mer om just graviditeten osv. Men tills dess får ni en lite bilder iaf :)
-------------------------------------------------------------------------------------
Lite annat som också är nytt!
- Har ju en underbar sambo numer, som jag älskar så otroligt mycket. Tack min finsaste N för att du dök upp i mitt liv, när jag minst anade det!
(Ett inlägg om dett kommer senare det oxå ;) var så säker)
- Vi har flyttat ifrån den lilla byn Övertorneå och bosatt oss i Sundsvall. En flytt som jag aldrig kommer att glömma. (kan berätta mer i ett annat inlägg)
Så jo, jag ser mitt liv just nu som i en nystart i livet!!!
Och nu får det vara bra för detta inlägg... men vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0