Sjuk älskling...

Har precis stoppat om min underbara sambo... han fryser och har ont i hela kroppen, detta efter några dagars "dålig mage"... så fort jag fick på honom filten somnade han in på soffan... till ljudet av Cartoon Network :)


Själv fortsätter jag och plockar upp och rensar... måste ju bli gjort trots foglossningarna man lider av. Men jag mår iaf hyffsat jämfört med älsklingen och lilltrollet R han pysslar på med sitt, kikar på tvn mellan varven och försöker hjälpa mamma så gott det går :)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej gumman!



Då får vi hoppas att din sambo kryar på sig snabbt, så han kan hjälpa dig att röja. DU måste ta det lite lugnt. Röran försvinner inte!

Jag förstår att DU vill komma i ordning, men du måste tänka på hälsan oxå!



Många kramar från Skånetösen!

2011-03-24 @ 14:57:55
URL: http://www.sanne.jisadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0