Big big sorry!!!

Alltså nu har jag varit riktigt riktigt dålig på att uppdatera här på bloggen... är ju så man får skämmas lite :( 

Men om man tänker efter, så har man ju en hel del massa annat att göra i sitt liv oxå än att bara sitta vid datorn. Så någonstans tror jag att ni förlåter mig iaf :D

Lite uppdatering då:

Påsken var helt barnfri och långfredagen spenderade vi hemma hos min mamma, i lilla byn Alby, utanför Ånge. Kändes rätt skoj att återvända hem igen efter så många år och se hur likt sig det ännu var trots allt. Visst Konsum finns inte längre, Hägglunds OK finns inte längre osv... lilla Alby har inte direkt så mycket att erbjuda längre på den fronten. Men mysig natur, gamla minnen och enorm potion familjero :) Mammas nya hus, var ju oxå otroligt mysigt. Så mycket potensial hade det :) Älsklingen föll oxå för en ny kärlek... Lilly, den lilla vovvsingen mamma har hemma. Brädad... HELT KLART!

Det blev grillning med mamma, lillasyster L och hennes pappa T. Fick agera lite chaffis åt systeryster oxå, som skulle ut och roa sig under kvällen/natten skrattar. Minns själv när jag var 20 ;) Låt ungdomen hållas :P

Påskafton (lördagen) fikade vi lite och umgicks med mamma en stund, innan det var dax att fara söderut mot Ljusdal. Eller rättare sagt Skålbo om vi ska vara riktigt geografiska. Älsklingens lillasyster som bor där, jättemysigt ställe och de har så otroligt fint :) Sånt gillas! =)

Där träffade jag även älsklingens storasyster, som jag tidigare aldrig träffat, hennes man och även lilla mormor. Otroligt vilken fin familj han har älsklingen. Mysiga och härlig humor har de med. Åt en fin och god påskmiddag tillsammans med dem och njöt verkligen av det varma vädret som rådde. Jisses!!! Rena sommardagen var det. Så den mesta tiden vistades ute på gården, njutandes av solen och prata lite. Älsklingen passade dock på att tvätta bilen oxå... Gulligt älskling ;)

Väl hemma på kvällen i Sundsvall igen, så var vi helt slut. Kl 22 då hade jag nog somnat tror jag! Skrattar. Mycket olika intryck och en jädra resa runt till alla tog sin kraft ur mig. Men det var det verkligen värt :)

-------------------------------------------- PAUS -------------------------------------------------------------

Lovar att skriva mer alldeles snart igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0